Regulamin systemu rezerwacji

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy balansuj, dostępny pod adresem internetowym www.balansuj.pl prowadzony jest przez Aleksandrę Nakonieczny prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą BALANCE Aleksandra Nakonieczny, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6292178273, REGON 277692486
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2

Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą BALANCE Aleksandra Nakonieczny, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6292178273, REGON 277692486
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.balansuj.pl
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

1. Adres Sprzedawcy: ul. Średnia 7, 41-300 Dąbrowa Górnicza
2. Adres e-mail Sprzedawcy: a.nakonieczny@balansuj.pl
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 608429125
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 25 1140 2004 0000 3102 8164 9840
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00 – 18.00

§ 4

Wymagania techniczne

1. Do korzystania ze Strony, w tym do zamawiania za jej pośrednictwem Konsultacji, niezbędne są:

  • urządzenie, takie jak telefon komórkowy, tablet czy też komputer osobisty, z zainstalowaną przeglądarką internetową Mozilla Firefox, Apple Safari, Google Chrome, Opera czy Microsoft Edge, w wersji nie starszej niż rok (z zainstalowanymi aktualizacjami), z włączoną obsługą plików cookie oraz JavaScript,
  • dostęp do sieci Internet o przepustowości co najmniej 1 mb/s,
  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

2. Ponadto, branie udziału w Konsultacjach, obejmujących przesył obrazu i/lub dźwięku wymaga posiadania Urządzenia ze sprawnym mikrofonem oraz kamerą oraz posiadanie oprogramowania służącego do wideokonferencji, takiego jak Zoom, Google Meets (lub inne)

3. Korzystanie z funkcjonalności Sklepu jest możliwe za pośrednictwem przeglądarki internetowej, zainstalowanej na Urządzeniu. Usługodawca wskazuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z istnieniem zagrożeń, takich jak aktywność przestępców internetowych, próby wyłudzenia danych lub środków płatniczych, wirusy oraz inne złośliwe oprogramowanie. W związku z tym Usługodawca zaleca, aby Użytkownik stosował adekwatne do zagrożeń zabezpieczenia, takie jak:

  • blokowanie dostępu do swojego Urządzenia za pomocą hasła lub kodu PIN,
  • posiadanie oprogramowania antywirusowego z zaktualizowaną bazą wirusów,
  • posiadanie zaktualizowanego systemu operacyjnego,
  • weryfikowanie czy Użytkownik podaje swoje dane osobowe na prawidłowej stronie internetowej, w szczególności poprzez sprawdzenie poprawności adresu URL oraz sprawdzenie, czy połączenie z daną stroną internetową jest szyfrowane.
  • W chwili założenia przez Użytkownika konta Użytkownika, Użytkownik powinien traktować hasło, umożliwiające logowanie do tego konta, jako poufne i nie podawać go osobom trzecim.

§ 5

Zasady działania sklepu

1. Niniejszy Regulamin został wprowadzony przez Usługodawcę w celu spełnienia wymogów wskazanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344.) i stanowi umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawieraną pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, której przedmiotem jest świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności określającym zasady zamawiania Konsultacji przez Użytkownika.

2. Z usług znajdujących się w Sklepie mogą korzystać wyłącznie osoby pełnoletnie.

3. Usługi świadczone przez www.balansuj.pl dostępne są dla nieograniczonego kręgu osób. Usługodawca wskazuje, że niektóre z funkcjonalności Sklepu są dostępne dla osób, które podały dane osobowe w ramach Sklepu i zaakceptowały postanowienia niniejszego Regulaminu.

4. W przypadku gdy Użytkownik rezerwuje konsultację psychologiczną/psychodietetyczną za pośrednictwem Sklepu, Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas realizacji usługi.

5. Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą m.in. za pomocą następujących środków komunikacji: Adres poczty elektronicznej: a.nakonieczny@balansuj.pl , telefonu: +48 608429125

§ 6

Informacje ogólne

1. Przeglądanie zawartości Strony www.balansuj.pl nie wymaga zakładania konta przez Użytkownika.

2. Rezerwowanie Konsultacji i korzystania z wsparcia psychologicznego i/lub psychodietetycznego za pośrednictwem usług świadczonych w ramach www.balansuj.pl wymaga założenie konta przez Użytkownika. Zamawianie Konsultacji wymaga podania danych osobowych, uiszczenia opłaty za Konsultację oraz zaakceptowania postanowień Regulaminu.

3. Ceny podane w ramach Sklepu są podane w polskich złotych i są cenami brutto.

4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta w momencie dokonania zamówienia Konsultacji, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

5. Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną, związane z możliwością korzystania ze Strony w sposób nieprzerwany, 7 dni w tygodniu. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług drogą elektroniczną ze względu na czynności konserwacyjne, serwisowe lub związane z modyfikacją strony internetowej. Sprzedawca będzie, w miarę możliwości, informował Użytkowników o planowanych pracach, o których mowa w zdaniu poprzednim oraz szacowanym czasie, w którym korzystanie z usług drogą elektroniczną będzie niemożliwe lub ograniczone, z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 3 dni. Usługodawca zastrzega sobie możliwość prowadzenia prac naprawczych również doraźnie, bez wcześniejszego informowania Użytkowników, w szczególności w celu likwidowania błędów lub usterek, których usunięcie nie jest związane z koniecznością wyłączenia Sklepu przez dłuższy czas.

§ 7

Usługi

1. Usługi świadczone przez Stronę www.balansuj.pl mają charakter nieodpłatny lub odpłatny.

2. Za usługi o charakterze nieodpłatnym uznaje się:

  • przeglądanie treści zamieszczonych w ramach Strony, w tym dostęp do informacji na Stronie i informacji na temat zakresu świadczonych usług oraz odpłatności za Usługi,
  • Kontaktowanie się z właścicielką Strony za pośrednictwem danych kontaktowych, podanych w ramach Strony,

3. Strona w ramach usług odpłatnych świadczy:

  • możliwość zarezerwowania Konsultacji psychologicznej i / lub psychodietetycznej,
  • umożliwienie przeprowadzenia Konsultacji online,
  • możliwość uiszczenia wynagrodzenia za Konsultację poprzez Przelewy24

4. Założenie Konta jest wymagane w celu skorzystania z Konsultacji oraz umożliwia dostęp do dodatkowych funkcjonalności Strony.

5. Aby założyć konto, należy wypełnić formularz rejestracji, w którym trzeba podać swój adres poczty elektronicznej oraz ustalić hasło. Usługodawca zaleca, aby ustalone przez Użytkownika hasło zawierało co najmniej 8 znaków, w tym małe i duże litery oraz co najmniej jedną cyfrę.

6. Założenie konta w ramach Strony jest wolne od opłat.

7. Poza wykonaniem działań, o których mowa powyżej, założenie konta w ramach Strony wymaga akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenia zapoznania się z treścią polityki prywatności.

8. Logowanie się na konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionego w związku z rejestracją.

9. Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć konto poprzez skorzystanie z odpowiedniej funkcjonalności w ramach takiego konta lub wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej.

10. Niezależnie od usług opisanych powyżej, Użytkownicy mogą zapisać się na newsletter, który wysyłany jest przez Usługodawcę. Zapisanie się na newsletter uznawane jest za wyrażenie zgody na przesyłanie newslettera na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne. Usługodawca wskazuje, że w treści newslettera mogą znajdować się komunikaty marketingowe i promocyjne, w tym również dotyczące usług świadczonych za pośrednictwem Strony. Usługodawca wskazuje, że wysyłka newslettera następuje w wybranym przez Usługodawcę terminie i Usługodawca nie jest zobowiązany do regularnego dostarczania treści Użytkownikom.

§ 8

Zamówienie i realizacja Usługi

1. Skorzystanie z usługi obejmującej wybraną Konsultację możliwe jest poprzez:

  • wybór formy realizacji Konsultacji i jej termin za pośrednictwem Formularza Rejestracji,
  • uzupełnienie Formularza Rejestracji danymi osobowymi takimi jak imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu,
  • dokonanie płatności elektronicznej za Konsultację za pośrednictwem usługi płatności elektronicznych Przelewy 24, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

2. Po realizacji kroków, o których mowa w ust. 1, Użytkownik otrzyma wiadomość wysłaną na wskazany adres poczty elektronicznej z potwierdzeniem rezerwacji Konsultacji oraz wiadomość potwierdzającą założenie konta [w przypadku zakupu pierwszej konsultacji]

3. Po wysłaniu wiadomości, o której mowa w ust. 2, w wybranym przez Użytkownika terminie oraz poprzez wybraną przez Użytkownika formę kontaktu zostanie zrealizowana Konsultacja z Psychologiem.

§ 9

Odstąpienie od Umowy – odwołanie konsultacji

1. Użytkownik na możliwość zmiany terminu lub odwołania konsultacji. Przy czym taka zmiana lub odwołanie może nastąpić w następujący sposób:

kontaktując się z Usługodawcą za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres: a.nakonieczny@balansuj.pl nie później niż 48 godzin przed wybranym terminem.

2. Prawo do odwołania konsultacji stanowi realizację prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 134, 730, 1495).

4. Po odwołaniu wizyty, przez Użytkownika, możliwe jest zgodne, dokonane przy udziale obu stron, wyznaczenie nowego terminu Konsultacji, przy zachowaniu zasady wskazanej w ust. 2, lub zwrot uiszczonego w związku z konsultacją wynagrodzenia na wskazane przez Użytkownika konto w terminie do 14 dni od dnia odwołania konsultacji, w zależności od wyboru Użytkownika.

5. Jeżeli Użytkownik nie odwoła Konsultacji w wyżej wyznaczonym terminie i nie skorzysta z Konsultacji, usługa zostanie potraktowana jako zrealizowana, co oznacza, że Użytkownikowi w takiej sytuacji nie będzie przysługiwał zwrot pieniędzy.

6. Psycholog ma prawo, w szczególnych sytuacjach, skontaktować się z Użytkownikiem i poprosić go o zmianę terminu Konsultacji, nie później niż 48 godzin przed jej rozpoczęciem. W takiej sytuacji Psycholog oraz Użytkownik dokonają zgodnego wyznaczenia nowego terminu Konsultacji lub zadecydują o zwrocie uiszczonej przez Użytkownika kwoty związanej z Konsultacją.

7. Usługodawca wskazuje, że w związku z tym, że usługa świadczona jest drogą elektroniczną, możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, przysługująca konsumentowi jest wyłączona w przypadku uprzedniego rozpoczęcia korzystania z usługi przez Użytkownika, stosownie do postanowień przepisu art. 38 pkt 1) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 134, 730, 1495), który stanowi, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

8. Usługodawca informuje Użytkownika o braku możliwości odstąpienia od umowy po jej wykonaniu stosownie do postanowień ust. 8, przed zawarciem umowy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą.

9. W przypadku gdy Użytkownik dokonał zakupu pakietu Konsultacji Konsultacje traktowane są jako jedna, kompleksowa usługa. Tym samym, odwołanie wizyty nie jest możliwe po zrealizowaniu pierwszej z konsultacji. Dotyczy to również ewentualnego odstąpienia w zakresie pozostałych, niezrealizowanych konsultacji.

§ 10

Płatności

1. Podane w ramach Strony ceny Konsultacji są kwotami brutto, powiększonymi o należny podatek VAT w obowiązującej stawce. Podane ceny nie zawierają dodatkowych opłat, związanych z koniecznością instalacji oprogramowania, przy czym Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby oprogramowanie to było darmowe dla Użytkownika.

2. Potwierdzenie płatności zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail podany w momencie opłacenia rezerwacji Konsultacji.

3. Usługodawca potwierdza możliwość realizacji zamówionej Konsultacji, stosownie do postanowienia § 6 ust. 2 Regulaminu oraz zaksięgowaniu płatności za Produkt na rachunku bankowym Sprzedawcy lub otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji od zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, dotyczącej tego, że płatność została zrealizowana przez Klienta.

4. Opłaty z tytułu świadczenia usług w postaci Konsultacji są uiszczane przez Użytkowników za pośrednictwem usługi przelewy24.pl, z którym współpracuje Usługodawca.

§ 11

Reklamacje

1. Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.

2. Reklamacje należy składać:

1. pisemnie na adres Usługodawcy podany w treści niniejszego Regulaminu,

2. pocztą elektroniczną na adres usługodawcy podany w treści niniejszego Regulaminu.

3. W celu umożliwienia Usługodawcy skutecznego rozpatrzenia reklamacji, Użytkownik powinien wskazać w jej treści:

1. imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej podany w związku z korzystaniem ze Strony,

2. opis zgłaszanych zastrzeżeń, wraz z opisem okoliczności i datą wystąpienia,

3. zakres żądania Użytkownika w związku ze złożoną reklamacją.

4. Usługodawca przed rozpatrzeniem złożonej reklamacji, może zwrócić się do Użytkownika o jej uzupełnienie, jeżeli podane przez Użytkownika informacje, o których mowa w ust. 3 wymagają doprecyzowania w celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.

5. Usługodawca zobowiązuje się rozpatrzyć złożoną reklamację lub zgłoszoną informację o nieprawidłowościach i udzielić odpowiedzi Użytkownikowi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

6. Odpowiedź na zgłoszoną reklamację zostanie udzielona Użytkownikowi drogą elektroniczną na adres poczty e-mail wskazany przez Użytkownika w ramach zgłoszenia.

§ 12

Odpowiedzialność

1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za świadczenie usług zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

2. W sytuacji gdyby Konsultacja nie odbyła się z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, jest on zobowiązany do zaproponowania Użytkownikowi:

1. dokonania zwrotu środków pieniężnych uiszczonych tytułem wynagrodzenia za Konsultację,

2. ustalenia wraz z Użytkownikiem nowego terminu Konsultacji.

3. Wybór w tym zakresie należy do Użytkownika

§ 13

Zakładanie Konta w Sklepie

1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: Imię i nazwisko, adres email, numer telefonu

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 14

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);

2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

3. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 15

Metody płatności

1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

b. Płatności elektroniczne

c. Płatność kartą płatniczą.

2. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

§ 16

Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. W przypadku wyboru przez Klienta:

a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności natychmiastowej, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

§ 17

Dane osobowe w Sklepie internetowym

1. Administratorem danych osobowych Użytkowników zbieranych za pośrednictwem Strony www.balansuj.pl jest Usługodawca, tj. BALANCE Aleksandra Nakonieczny.

2. Usługodawca wskazuje, że przetwarza dane osobowe zgodnie z treścią przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w treści polityki prywatności, zamieszczonej w ramach Strony.

3. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.

4. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 18

Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.